Szerepek és fotózás - Te mi szeretnél lenni, mivé alakulnál a fotózáshoz? #9

A fotózás kiválóan alkalmas arra, hogy tudatosan szerepeket játssz és bármi lehetsz, bármivé alakulhatsz!
Te mi szeretnél lenni egy fotózáson? Gengszter, tündér, szupermodell, tűzoltó, esetleg egyiptomi hercegnő, főpapnő? Valami más?
Kíváncsi vagyok  Kommentbe vagy e-mailbe jöhet a válasz :D tjicasting@gmail.com
Kezdem én (bár én fotós vagyok...): 1900-as évek eleje, detektív, gengszter, stb. 

09-szerepek-fotozas-te-mive-alakulnal-mit-jatszanal-el.png

fotó forrás: artistic mask pro

Csodás fényeket kívánok! Jani

[ Jelentkezz és örökítsük meg a vagány, zakkant, fura MÁS lényedet! ]

Természetesen én magam is alkotok, mióta az eszemet tudom. Voltam már a lencse mindkét felén. Jelenleg azokkal dolgozom, alkotok, akik szeretnék önmagukat jobban megismerni, fejleszteni, játékosan kihozni a rejtett képességeket, lehetőségeket, nézőpontokat önmagukból. Amennyiben szeretnél részt venni egy önismereti fotózáson írj nekem e-mailt a tjicasting@gmail.com címre és megbeszéljük a részleteket, feltételek, és a fotózás árait.